Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.
Transformant espais d’aprenentatge. L’experiència educativa de l’infant a través de l’espai i els materials.

Nom de l’activitat:
Transformant espais d’aprenentatge. L’experiència educativa de l’infant a través de l’espai i els materials.Descripció:
Aquesta formació va enfocada a oferir als equips docents eines i recursos per poder dissenyar espais d’aprenentatge que donin resposta a les necessitats dels infants i permetin perseguir uns objectius d’aprenentatge a través de l’experiència i la vinculació amb l’espai.S’aprofundiran en criteris pedagògics, metodològics i estètics per aconseguir que el disseny de l’espai ofereixi una experiència d’aprenentatge real per als infants.
La formació s’inicia amb una reflexió sobre la importància del disseny de l’espai a les escoles i va aprofundint en els diferents criteris i decisions que caldrà anar prenent per aconseguir un espai que acompanyi l’experiència educativa dels infants.
Durant tota l’experiència formativa, l’alumnat serà acompanyat per diferents guies i “feedbacks” per poder anar creant un disseny d’aula que doni resposta a la seva realitat.
Objectius
- Reflexionar sobre la importància de l’estètica a les aules.
- Transformar espais escolars en espais d’aprenentatge a partir del disseny i dels materials que s’hi ofereixen.
- Dissenyar una aula a partir de criteris pedagògics, metodològics i estètics.
Mòdul 1: Espais que eduquen, el tercer educador.
- L’experiència educativa dels infants a través dels espais.
- Referents pedagògics que han confiat en l’espai com a mitjà educatiu.
- Metodologia i espais, dos elements inseparables.
- Espais dissenyats a través de la mirada de la infància.
- Criteris estètics per al disseny d’un espai d’aprenentatge.
- Tria de materials.
- Organització i ús de materials i elements.
- Espais d’aprenentatge que donen resposta a les necessitats dels infants
- Els objectius curriculars darrere de cada espai.
- Les possibilitats d’una aula: l’esbós del disseny, eines i criteris.
- L’organització de materials i recursos a cada espai.
- L’avaluació i seguiment de l’espai.
Hores de durada
30 horesDestinatàries
Infantil i Primària (CI)Convocatòries
A la nostra escola es fan convocatòries de tots els cursos cada mes. Sempre hi ha dues o més activades per fer la matrícula, les dels dos mesos següents al que estiguem en aquell moment, fins a omplir grup. Pots trobar algun grup ja complert o alguns que encara queden uns mesos per a que s'estrenin.Preu
40€
Internivells (Infantil-Primària) |
|
Duració |
|
Reconegut per educació |
|
100% online |
|
Preu |